Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad

Adress: Brogatan 8, 302 43 Halmstad, Sverige.
Telefon: 771331030.

Specialiteter: Transporttjänst, Butik.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering.
Recensioner: Det här företaget har 81 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.7/5.

📌 Plats för Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan Brogatan 8, 302 43 Halmstad, Sverige

⏰ Öppettider för Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan

  • Måndag: 08–18
  • Tisdag: 08–18
  • Onsdag: 08–18
  • Torsdag: 08–18
  • Fredag: 08–18
  • Lördag: 10–15
  • Söndag: 11–14

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan

Vi beskriver nu om det lämpliga och bekanta Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan, förmärkligt adrettat med adressen Brogatan 8, 302 43 Halmstad, Sverige. Detta företag erbjuder en utvoyning av dess uppdrag som en transporttjänst och en komfortabel kundservicebutik.

Telefon: 771 331 030
Övningswebbplats: (Kontrollera webbplatsen för uppdaterade information)

Detta företag är särskilt antaget för individer som behöver specialiserade tjänster. Det erbjuder rullstolstillgänglig ingång och rullstolstillgänglig parkering, vilket gör det mycket tillgängligt för personer med behov för extra support. Detta är ett viktigt aspekt som visar att HSTD Brogatan tar i berättigande betänkande alla kunder, oavsett deras fysiska möjligheter.

Viktiga faktorer att notera för någon som tänker besöka eller använda Hallandstrafiken Kundservicebutik inkluderar:

  • Rullstolstillgänglighet både för ingång och parkering.
  • Ett positivt recensement med en genomsnittlig uppgift på 3.7/5 baserat på 81 recensioner på Google My Business.

Andra intressanta uppgifter:

- Det är clearly indikerat att butiken är engagerad i att ge en bra kundervice, som visar sig genom dess rullstolstillgängliga faciliteter.
- Företagets specialiserade uppgift inkluderar både transporttjänster och en kundservicebutik, vilket ger kunderna möjlighet att besöka för att få råd eller för att köpa tillbehör.

För en person som ser på Hallandstrafiken Kundservicebutik som en potentiell kunde eller en plats att besöka, rekommenderar vi följande steg:

  • Kontakta butiken via telefon (771 331 030) för att få mer information om öppnings-/sluttid eller speciella tjänster.
  • Beröria dig av deras rullstolstillgängliga faciliter för att säkerställa en komfortabelt besök.
  • Betraka med recensionerna och aviseringar för att få en bedre förståelse av kundupplevelsen.
  • Vänligen använd butikns service om du behöver rullstolstillgängliga parkeringar eller ingång.

Insatsen på att skapa en inkluderande miljö och erbjuda specialiserade tjänster som rullstolstillgänglighet visar att Hallandstrafiken Kundservicebutik är en värdefull resurs för både personer med och utan behov för extra hjälp. Det är alltid en god idé att kontrollera recensionerna för att få en klart Picture av vad som kan förväntas som kundervice och tjänster.

Om du har fler frågor eller behöver ytterligare information, vänligen kontakta butiken direkt för att få allt du behöver att veta före ett besök.

(Notera: I den sista delen av texten har jag använt

👍 Recensioner av Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Anna F. R.
1/5

Sämsta sökfunktion jag varit med om, antingen skall man veta namnet på hållplatsen (ofta ologiskt sådant) eller söka närmare, vilket är lika illa. Alla alternativ visas ej, ej eller alternativa från hållplatser i närheten.
Hlt ignorerar kunders synpunkter, även då de gäller trafik och personsäkerhet.
Vid akuta ärenden utanför kontorstid finns ej någon att nå.

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Maximilian L.
1/5

Appen tar pengar flera gånger utan att ge biljett. Har du tur betalar den tillbaka direkt och har du otur så får du ligga ute med x3 resans pengar i försök. När man frågar kundservice är de medvetna om detta problem men tänker inte göra något utan tipsar istället om att "försöka igen tills det fungerar"

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Gurkan_se
1/5

Nog bland de värsta kollektivtrafiken jag har varit med om. Busschauffören kollar inte mot hållplatsen så han kör bara förbi när man ska med bussen. Då har jag även ställt mig för att indikera att jag ska med men som sagt så kollar han inte mot en så han kan inte se det.

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Lukas Y.
1/5

otrevlig personal på bussen linje 401 ville inte låta mig ladda mobilen för att blippa lite snabbt fick betala när han själv vet att jag har fritidsbilljet på mobilen (sa att jag skulle ta en annan buss)är inte uttaget på busserna till för att lada mobilen som sagt dålig personal tid på bussen 18:25 hyltebruk via rydöbruk kom försenad 18:05 skulle den komma

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Paloma K.
1/5

Dålig och otrevlig personal som svarar "ta bara en tidigare buss" när man berättar att bussen man skulle ta åkte förbi en utan att stanna.
De är extremt dryga när man ringer de och visar aldrig förståelse för ens situation, i onsdags blev regionsbussarna inställda men man fick ingen information om det och när man väl ringde för att fråga om ersättningstraffik svarade de med "tyst, lyssna nu då" och förklarade igen att bussarna böev inställda. Av 7 gånger som jag har ringt för att få information har 5 gånger varit otrevlig personal.

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Sissi A.
5/5

Mycket trevliga o behjälpliga!👍
Fick tillbaka min kvarglömda ryggsäck😁
All heder till kundtjänst i Halmstad o till alla busschaufförer👍🚌

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Leif L.
2/5

Otrevlig ton...smått irriterad av mina frågor om hur +75/ betalkorten fungerar, när man passerar kommungränser med tåg respektive buss.

Hallandstrafiken Kundservicebutik, HSTD Brogatan - Halmstad
Pia O. D. S.
4/5

Platsen är bra, men Hallandstrafikens sjabbel med busskort och hur man kan åka med påstigning bak eller fram, vilka kort man kan använda eller ej. Till sist vet man varken ut eller in och man vet inte om man kommer till jobbet på måndag eller ej. Fick köpa ett sommarkort i och med att reskassa inte gäller på måndag, då påstigning sker bak igen, efter att ha skett fram i en månad. Helknäppt!!! Att börja med ett nytt system innan alla förutsättningar är färdiga. Stackars personal!!

Go up