Västtrafiks Kundservice - Göteborg

Adress: Nils Ericsonterminalen, 411 03 Göteborg, Sverige.
Telefon: 771414300.
Webbplats: vasttrafik.se
Specialiteter: Bussresebolag.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering.
Recensioner: Det här företaget har 116 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 2.8/5.

📌 Plats för Västtrafiks Kundservice

Absolut Här är ett utkast till en text om Västtrafiks Kundservice, skriven i en formell och vänlig ton, med relevant information och

👍 Recensioner av Västtrafiks Kundservice

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
otto C.
1/5

Det värsta jag någonsin varit med om
Jag har aldrig i hela mitt liv skrivit en recension om något men det här förtjänar sämsta möjliga betyg. En lång historia om elände och arrogans kommer här: plats 1: Lidköping station, mitt tåg mot Hallsberg blir inställt och byts mot en buss, jag ringer till kundservice för att fråga om de kan boka om mina anslutningståg, de berättar då att den 1,5 timmes tågresan har bytts ut mot en 4 TIMMARS LÅNG BUSSRESA, jag förbereder mig på mitt livs värsta morgon men jag kunde aldrig ana hur mycket värre det kunde bli. Lallaren som pratade med mig i kundtjänsten ljög mig rakt i ansiktet och bussresan tog bara 2 timmar så jag var därmed dömd till att vara på hallsberg station i 2 timmar i -2c°. Jag ringer dem i ilska och frågar om ett tidigare tåg, då säger de att det är för sent att boka om till det tidigare tåget men att jag kan boka om till ett som går en kvart tidigare. jag går motvilligt med på detta och sätter mig på en iskall, fimpad och smått kladdig bänk och väntar in döden. Jag hör sen i en krasslig mikrofon att mitt nästa tåg är försenat med YTTERLIGARE 2 TIMMAR, jag ringer åter igen kundtjänsten men ÅTER IGEN är det försent att boka om till ett tåg som går tidigare, ”jag får inte upp det tåget på min skärm” var anledningen till detta. Sitter nu i skrivande stund på samma kletiga avskyvärda bänk och vill helt enkelt bryta ihop. Ingen förståelse av kundtjänsten eller någon form av kompensation erbjöds. Helt seriöst, är man ansvarig för en av Sveriges största järnväg och buss”system” så får man helt ärligt ta lite ansvar och ge oss överbetalande kunder lite hjälp när det behövs. Kommer komma 4,5 timmar sent hem nu och överväger att skriva ”Västtrafik” på min gravsten om 50 år. Sök hjälp era lömska kossor🥰

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
rama R.
1/5

Hej,
Jag är extremt upprörd över att bussen idag lämnade hållplatsen tidigare än tidtabellen. Det här är inte första gången det händer, och det är fullständigt oacceptabelt. Jag betalar för att kunna lita på kollektivtrafiken och förväntar mig att bussen följer de utsatta tiderna. Det är inte acceptabelt att jag ska behöva stå och vänta i en timme på grund av att en förare inte följer schemat. Det är ert ansvar att säkerställa att förarna håller tiden – inte en minut tidigare!

Linje 155 från Ängsjöparken till Borås.

Jag förväntar mig att ni tar detta på största allvar och agerar omedelbart för att förbättra detta.

TA DET HÄR PÅ ALLVAR NU.

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Lena K.
5/5

Vill tacka tågvärdinnan Lena som var till stor hjälp under min resa till Åsa från Skövde 2/8 7:36 från Skövde.
Stort tack för hjälpen! Lena K

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Mac E.
5/5

Jag åkte röd express den 15maj 08:15 den bästa bussresan någonsin må jag säga det var extrem kö in till Göteborg men han gjorde mirakel ute på vägarna han behöver höjd lön ASAP

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Kjell S.
4/5

Buss 141 till Lysekil går i tid och har man tur får man den trevlige bussföraren, oklart vad han heter.

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Anna
1/5

Inget fel på de som arbetar här, men är så fruktansvärt trött på hur svårt Västtrafik gör det för turister och andra besökare till vår region

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Ken L. (. D.
2/5

Ett stort problemet med Västtrafik kundservice är att de har alltför många anställda som inte till fullo förstår svenska språket, brister i läsförståelse och även är belastade med nedsatt förmåga till självkritik. En tämligen olycklig kombination och hopplöst om något mer omfattande skall utredas.
Utöver det svarar de på saker som de inte vet, alltså utan att vara pålästa.
Tillspetsat..? Nej egentligen inte.

Västtrafiks Kundservice - Göteborg
Pia K.
3/5

Svårt att få raka svar när det gäller övertagande av resor som SJ tagit. Men det är väldigt trevliga personer som svarar så plus i kanten där.

Go up